Kære DZK-medlem
Dato: d. 14/2 – 2025.
Hermed indkaldes til DZKs generalforsamling Lørdag d. 29. Marts 2025 :
Foreløbigt program:
Sted. Fyns Naturværksted v. Kim Højland, Bjerrebyvej 34b, 5700 Svendborg.
(Planen var at generalforsamlingen skulle afholdes hos Philip Bork, men da Philip er bortrejst
har bestyrelsen valgt at flytte Generalforsamlingen)
Formiddagen kan bruges på værkstedet, hilse på kollegaerne, drikke lidt kaffe, måske har nogen noget spændende at vise eller sælge til kollegaerne.
Der vil være en rugbrødsmad til de sultne inden generalforsamlingen.
Kl. 12.00 Generalforsamlingen begynder.
Der vil blive serveret øl, vand, kaffe og kage under generalforsamlingen.
Efter generalforsamlingen vil der igen være tid til hyggeligt samvær, der bliver serveret aftensmad ca. kl.18.
Tilmelding. Af hensyn til planlægning vil vi gerne have at man melder sin deltagelse.
Forslag til behandling på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde skriftligt -brev eller mail-senest lørdag d. 15. marts.
Endeligt program og dagsorden bliver udsendt i uge 12.
Tilmelding og forslag skal sendes til:
Kim Højland: mail: kim@fynsnatur.dk tlf: 30 31 60 91
Abdi Hedayat: mail: abdi.keytar.hedayat@gmail.com tlf: 26 85 21 60
Med venlig hilsen på bestyrelsens vegne.
Kim Højland
Foreløbig dagsorden for DZKs ordinære generalforsamling lørdag d. 29. Marts 2025.
1. Mødet åbnes-velkomst.
2. Valg af dirigent.
3. Valg af stemmeudvalg.
4. Bestyrelsens beretning.
5. Regnskabet. Herunder: a: Fastsættelse af kontingent. P.t. 1200,00 kr. for aktive-
600,00 kr. for interesse- og 0 kr. for elevmedlemmer.
b: evt. regulering af skuemesterhonorar. (Pt. 1500,-)
c: evt. regulering af honorar til bestyrelsesmedlemmer. (P.t. 1500,-)
d: evt. regulering af honorar til formand.(p.t. 5500,-)
e: evt. regulering af honorar til formand for det faglige udvalg (p.t. 2000,-)
6. Orientering fra det fgl. udvalg. v. Vagn Reitz
7. N.H.Gustaffsons Midler: Orientering og godkendelse af rapporten. v/ Peter Lange.
Valg af investeringsudvalg.
8. Regulering af elevlønninger.
9. Indkomne forslag:
10. Valg:
a. Bestyrelsesmedlem/næstformand – på valg: Erling Mørch.
b. Bestyrelsesmedlem – på valg: Mikkel Ivar Jensen.
c. 1. bestyrelsessuppleant – på valg: Philip Bork Christensen.
d. 2. bestyrelsessuppleant – på valg: Morten Boesen.
e. Medlem af det faglige udvalg – på valg: O.K.Larsen
f. Suppleant til det faglige udvalg – på valg: Helena Diana Dyhr.
g. Revisor – på valg: Morten Boesen.
11. Fødevarestyrelsen: Orientering
12. Naturstyrelsen. Orientering
13. Hjemmeside
14.Næste års generalforsamling.
15. Eventuelt.